Fotboll, modern kultur och mode går ihop när Bang & Olufsen tillsammans med Pepsico skickar ut en limited edition av sina hörlurar på gatan. Och vi menar verkligen gatan. Hörlurarna i Live for Now-serien är nämligen stajlade av sex av de hetaste gatukonstnärerna i världen.
Personerna bakom designen är den professionella klottraren Hattie Stewart från England, den argentinska gatukonstnären Jaz, den brasilianska illustratören och gatukonstnären Ricardo AKN, den visuella konstnären Zosen som arbetar i Spanien, den visuella konstnären Merijn Hos från Holland och den argentinska gatukonstnären Ever.
”Detta är en kampanj med många dimensioner som omfattar konst, livsstil och sport – element som inspirerar oss”, säger Henrik Taudorf Lorensen, corporate VP på B&O Play.
Form 2i kostar 1 150 kronor och BeoPlat H2 kostar 3 500 kronor. Hörlurarna går att köpa på nätet samt i vissa utvalda internationella butikskedjor.
Förutom hörlurarna består Live for Now-serien av en rad produkter, allt från mode och kläder till elektronik och skateboards.
Live for Now (B&O) / Live for Now (Pepsi)
Läs hela artikeln med LB+
Hösterbjudande
Full tillgång till allt innehåll i 4 veckar
LB+ Total månad
Full tillgång till allt innehåll i en månad
LB+ Total 12 månader
Full tillgång till allt innehåll på Ljud & Bild och L&B Home i 12 månader
- Tillgång till mer än 7500 produkttester!
- Stora rabatter hos våra samarbetspartner i LB+ Fördelsklubb
- Nyhetsbrev med senaste nyheterna varje vecka
- L&B TechCast – en podd med L&B
- Inaktiverade annonser